Besök på SM 2024 H60 i Torshälla Golfklubb

Publicerat: 2024-07-10 13:55 - Skrivet av Magnus Eriksson

En delegation från Rättviks Golfklubb besökte nyligen Sörmland distrikt och Torshälla Golfklubb under SM 2024 Herrar 60.

En delegation från Rättviks Golfklubb besökte nyligen Sörmland distrikt och Torshälla Golfklubb under SM 2024 H60. Nästa år, 2025, är det Dalarnas tur att arrangera Golfens SM-vecka och då har Rättviks Golfklubb fått den stora äran att stå värd för deltävlingen Herrar 60.

Under besöket passade vi på att intervjua årets värdklubb för H60-deltävlingen. Vi diskuterade deras upplägg, planering och fick värdefull insikt i vad som gått bra och mindre bra under arrangemanget. Detta för att kunna leverera en så bra upplevelse som möjligt för alla deltagare nästa år.

Vi tog även tillfället i akt att dela ut kuvert till alla deltagare med information om Rättviks Golfklubb. I kuverten fanns information om boende, ställplatser och våra faciliteter. Vi ser fram emot att välkomna alla golfentusiaster till Rättvik för SM H60 2025!