Karta över klubbhusområdet

Ställplats för husbilar/husvagnar

I direkt anslutning till klubbhusområdet har vi 7 ställplatser med el för husbilar och husvagnar med uthyrning under golfsäsongen maj till oktober.

Ställplatserna är tillgängliga från 1 maj

Bokningsvillkor/avgifter

Endast förhandsbokning gäller
Du kan boka plats på följande sätt:

Ställplatserna är primärt för våra golfande gäster. Om du är icke-golfare ber vi dig att ringa oss om tillgänglighet.

250 kr/natt för dig som löser greenfee i samband
med din vistelse.

400 kr/natt för dig som inte löser greenfee

(En serviceavgift på 20kr tillkommer vid bokning)

I avgiften ingår el, toaletter och duschar samt vatten. Betalning sker med kort online när du bokar eller i reception när du checkar in. För allas säkerhet så ser vi att ni backar in husbilen på er ställplats. Detta för att vid eventuella händelser snabbt kunna ta sig ut.

• Bokning som ej avbokats/betalats senast 6h innan incheckning debiteras i sin helhet via faktura med en fakturaavgift om 49 kr per faktura.
  • Incheckning sker tidigast från 16.30
  • Utcheckning sker senast 16.00

Önskemål om tidigare incheckning alternativt senare utcheckning var god ta kontakt med receptionen på 0248-510 30.

Obs! Vi förbehåller oss rätten att flytta ekipage om behov av detta skulle uppstå.

För mer information och faciliteter  klicka här

För camping med fullständiga faciliteter rekommenderar vi er att boka på Enåbadets- eller Siljansbadets Camping som ligger ca 1 km från golfbanan.